Võidab see, kellel pole surres ühtegi koledat asja! Leian vahel poodidest kraami, mida ei saa ostmata jätta. Mul pole ruumi, et neid kõiki endale hoida. Otsin asjadele kodu!

Kui tahad siit midagi endale, siis kirjuta mulle otsinasjadelekodu@gmail.com. Müügiks on ainult need asjad, mille juures on hind.

kolmapäev, 17. september 2014

Kadunud lambi juhtum lahendatud!

Leitud lamp


Selline lamp on mul siin blogis üleval. Veel natuke aega tagasi otsis kodu. Siis kirjutas inimene, kellel just seda lampi vaja on. Mida pole, on lamp. Olen otsinud maa alt ja maa pealt, sõprade ja vaenlaste seast - ei midagi. Nüüd on sõelale jäänud sellised võimalused:
1. lamp on Narnias;
2. Narniat ei ole olemas, aga minu kodus on veel üks tuba ja ma ei leia selle ust üles;
3. ma olen selle lambi juba ära kodustanud kellelegi, kes käis minu juures kodus. Nägi, armus ja ostis.
Ma mäletaks kindlalt, kui oleksin pidanud midagi nii suurt pakkima ja kirjakastis pole ka midagi selle müümise kohta. Kui see lamp juba on kellegi juures, siis palun aidake kehva mäluga inimest ja andke teada. Võib ka juhtuda, et see lamp oli absoluutselt viimane ese, mida see inimene vajas ja ta ei vaata enam kunagi seda blogi. Sel juhul võiksid vihje saata tema sõbrad. Ja muidugi - kui kellegi kodus on selline lamp üle, siis Tallinnas on üks inimene, kellele väga meeldiks see oma koju üles panna.

Täna andis ennast lõpuks kätte kadunud lamp. Lahendus oli lihtne ja ärritav, nagu see enamasti kipub olema. Kogu pingeliste otsingute aja varjas ta end mitte lihtsalt viimases kohas, kust otsida, vaid oli kogu aeg silma all. Kastis, mille peale ma olin kirjutanud "4 Ikea laelampi". Tänan kõiki kaasaelajaid. Karistuseks jääb lamp nüüd uuest kodust ilma ja peab ootama järgmist võimalust.

1 kommentaar:

  1. tunnistan, et mul on isegi natuke hea meel, et lamp on kadunud. sest siis tuuli kirjutab ja minul on hea lugeda, kui inimene kirjutab nii ägedalt :)
    lamp, koju-kojuu!

    VastaKustuta