Võidab see, kellel pole surres ühtegi koledat asja! Leian vahel poodidest kraami, mida ei saa ostmata jätta. Mul pole ruumi, et neid kõiki endale hoida. Otsin asjadele kodu!

Kui tahad siit midagi endale, siis kirjuta mulle otsinasjadelekodu@gmail.com. Müügiks on ainult need asjad, mille juures on hind.

laupäev, 2. august 2014

Otsin ja vahetan

Otsin

Kuitahes usinalt ma ka teatud poodides aega ei veedaks, ikka jääb mõni asi leidmata. Kuna ma tean, et paljud siinsetest lugejatest harrastavad sama (ja võibolla koguni käivad mõnes sellises poes, mida mina ei teagi), siis pöördun teie poole - aidake mul mu komplekte täiendada. Ostan ja vahetan.


Otsin just sellise graveeringuga Tarbeklaasi veiniklaase ja suuremaid klaase. Pitsid on olemas, tänan pakkumast ja ega ma väga viina ei joogi. Likööri ammugi mitte. 
Tänan kõiki, kes on mulle neid klaase pakkunud või infot saatnud. Minu jagu on nüüd täis!


Adam ja Prunus ootavad tasse. Ka kõike muud nende mustritega.


Entré vajab lisa. Oodatud on ka juba pildil olevad asjad. Mõned võivad öelda, et "Less is more". Eestlane ütleb, et mida rohkem, seda uhkem.


Blå Eld ehk sinine tuli. Kadedus põleb mus sinise leegiga, kui ma mõtlen, et inimestel on selle sarja kannud ja kõrge servaga kausid. Tahan ka. Kõike tahan.


Vahetuseks


Neid asju, mida ma otsin, saab vahetada kõige vastu siin blogis. Sellel pildil olevaid Mari Simmulsoni asju osta ei saa, need on ainult vahetamiseks. Kastrul ja kassidega ese on väikeste vigadega, vaas, seinaplaat ja kujuke on suurepärases korras.
Veebruar 2015: Enam ei paku neid asju vahetamiseks. Suurem osa minu Mari Simmulsoni asjadest on Eesti Tarbekunsti- ja Disainimuuseumis. 

2 kommentaari:

  1. See Rorstrandi sinine komplekt on lausa taevalik! Endal pole kahjuks õnnestunud leida isegi mitte ühte ainumast eset sellest sarjast.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See on tõesti väga ilus. Mul on kolm valget tassi ka, aga tahaks ikka veel ja veel neid.

      Kustuta