Võidab see, kellel pole surres ühtegi koledat asja! Leian vahel poodidest kraami, mida ei saa ostmata jätta. Mul pole ruumi, et neid kõiki endale hoida. Otsin asjadele kodu!

Kui tahad siit midagi endale, siis kirjuta mulle otsinasjadelekodu@gmail.com. Müügiks on ainult need asjad, mille juures on hind.

pühapäev, 28. september 2014

Mari Simmulson

Mari Simmulson (sündinud Mari Peterson Särgava, eluaastad 1911-2000) on mulle teadaolevalt ainus eestlane, kes on kunstnikuna töötanud Gustavsbergis ja Upsala-Ekebys, teinud tööd ka Geflele, Decole ja Karskrona Porslinfabrik`ile. Ta sündis Peterburis, sai kunstihariduse Tallinnas ja Münchenis. Oli praktikal Arabia vabrikus. Sõja lõpus põgenes Rootsi. Tema töid kollektsioneeritakse päris palju. Tundub täitsa hämmastav, et mitte keegi ei ole tahtnud osta või vahetada minu pakutud asju. No kuulge, ma ei jõua ka kõike koguda, võtke palun keegi see ette! Seekord pakun vahetuskaubaks välja veel kaks tema tööd:



Veebruar 2015: Need asjad on nüüd Eesti Tarbekunsti- ja Disainimuuseumis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar