Võidab see, kellel pole surres ühtegi koledat asja! Leian vahel poodidest kraami, mida ei saa ostmata jätta. Mul pole ruumi, et neid kõiki endale hoida. Otsin asjadele kodu!

Kui tahad siit midagi endale, siis kirjuta mulle otsinasjadelekodu@gmail.com. Müügiks on ainult need asjad, mille juures on hind.

kolmapäev, 30. detsember 2020

Selle aasta asjad

 Asjade levitamise kõrval on mu põhitegevus muidugi asjade kogumine. Mõned leiud sellest aastast: 

Mul on väga lihtsakoeline maitse - mulle meeldivad plekist purgid. 


Siia riiulile tulid sel aastal juurde Helga Kõrge Lya vaas, Gunnar Larssoni vaas, Björn Wiinbladi ja Bertil Vallieni küünlajalad. All paremal on Rolf Palmi Hotentot. Tema ilmselt kolib uuel aastal välja. 


Ma sel aastal Eestis levinud ägeda nakkushaiguse ehk Tarbeklaasi palaviku tõttu eriti Tarbeklaasi ei ostnud ja vahepeal ei tahtnud sellest üldse midagi kuulda. No aga kui midagi niisugust ette satub nagu Mirjam Maasika klaasid komplektist 50, siis oled kõpsti vanade halbade harjumuste juures tagasi. 


Lõpuks jõudis minu juurde ammu oodatud Blå Eld kann. Õige kaas on tal küll puudu, aga küll see ka kunagi tuleb. 


Mulle väga meeldib see karahvin. Ei tea sellest küll midagi täpsemalt, kui kellelgi on infot, siis palun andke mulle ka teada. 


Karneval 


Berså


Pungo ja Reptil

Mulle kõige rohkem rõõmu teinud asjad Stig Lindbergilt. 

Head vana aasta lõppu ja ilusaid asju teile kõigile! 

2 kommentaari:

  1. Kenat vana aasta lõppu teile ka ja head põnevate leidudega uut aastat!

    VastaKustuta
  2. Kaunist aastalõppu ja uueks aastaks põnevaid leide nii endale kui teistele! :)

    VastaKustuta