Võidab see, kellel pole surres ühtegi koledat asja! Leian vahel poodidest kraami, mida ei saa ostmata jätta. Mul pole ruumi, et neid kõiki endale hoida. Otsin asjadele kodu!

Kui tahad siit midagi endale, siis kirjuta mulle otsinasjadelekodu@gmail.com. Müügiks on ainult need asjad, mille juures on hind.

neljapäev, 27. aprill 2023

Asjad

Täna on kena nurgeline tähtpäev - 11 aastat tagasi, 27.04.2012 tegin siia esimese postituse ja see oli Ikea seinalamp. Väga ebaõiglane on ainult ümmargusi tähtpäevi meeles pidada!


Vaatasin järele, mis on siin kõige kauem kodustamist ootav asi. Juhuse tahtel on ka see seinalamp. 


Estoplasti lamp ootab oma aega juba 12.aprillist 2016. 
Mul on juba pikemat aega mõttes tuua kastidest välja kauaks seisma jäänud asju ja teha neist grupipilte. Muide, nende ostmine on nagu ajarännak, hinnad on igal pool muutunud, aga siin saab näiteks 2017 aastal blogisse pandud asja osta 2017 hinnaga. 

Nende aastate jooksul olen kohanud tänu blogile palju toredaid inimesi. Mõned koguvad kirglikult ühte või teist, mõned sisustavad lihtsalt kodu. On olnud ka erilisi üllatusi - näiteks sain ühel aastal kingituse inimeselt, kes ei ole kunagi siit midagi ostnud, käib ainult mõnikord vaatamas. Mulle teeb see ikka veel head meelt, kui riiulist mööda lähen ja seda asja näen. Aitäh! Sest asi pole ju ainult asjades, ikka inimestes ja emotsioonides. Minu üleskutsete peale on mulle müüdud mõned Stig Lindbergi asjad, mida olen väga tahtnud endale. Meeldivaid osturetki on olnud koos asjade armastajatega. Palju teadmisi olen saanud tõelistelt  kogujatelt. Mina ise, nii naljaga pooleks, kogun ainult plekist purke. No muidugi on ka kõik mu lambid, nõud, vaasid, kangad, vaibad ja suurem osa mööblist ostetud kasutatud asjade poodidest. 

Vahel küsitakse, et kuidas ma tean kõike seda infot. Tegelikult ei tea ma eriti midagi, mul ei seisa ei aastaarvud, ei nimed meeles. Toon asjad koju ja siis tuvastan interneti ja raamatute abiga. Mingi ägeda asja leidmine annab adrenaliinisööstu, kodus asjade tuvastamine on mõnus tegevus. Asjade müümisega jauramine ei ole nii tore, sellepärast jäävadki vahel suured ajaaugud sisse. No ja muidugi mõnikord lihtsalt ei ole midagi uut. 

Kui märkad, et siin on infot, mida sa ei pea tõeseks, siis palun anna teada. Koos viitega mingile autoriteetsele allikale. Kõikide tuvastamata asjade kohta ootan ka infot. Vahel on sellestki abi, kui sisetunne ütleb näiteks, et see on Taani päritolu. Teeb otsimise lihtsamaks,

Veel kord tänu kallile K-le, kes nügis mind seda tegema. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar