Võidab see, kellel pole surres ühtegi koledat asja! Leian vahel poodidest kraami, mida ei saa ostmata jätta. Mul pole ruumi, et neid kõiki endale hoida. Otsin asjadele kodu!

Kui tahad siit midagi endale, siis kirjuta mulle otsinasjadelekodu@gmail.com. Müügiks on ainult need asjad, mille juures on hind.

kolmapäev, 24. mai 2023

Grupipilt

 


Siin on esimene grupipilt asjadest, mis pikka aega kodustamist on oodanud. No kas nende karv ei läigi, kas neil pole sädet silmis ja potensiaali Su kodu kaunistada? Hmh? 

Ja näed siis, läks paar tundi ja kolmel kõrgemal vaasil kodu olemas! Kusjuures on neid vaja inimesel, kes on siin blogis mitu aastat ringi vaadanud ja mitu korda ka minu juures kodus kappi vaadanud. Nüüd ma pean need vaasid ise blogist ka üles leidma. Kuna Strehla Keramik nimi on ilmselt jäänud juurde kirjutamata, siis ma hakkan lihtsalt otsast peale. Blogis on olnud 681 vaasi. 

Täiendus: ma arvasin, et ei pruugi kohe üles leida neid nimetuid vaase blogist. Nüüd mulle hakkab tunduma, et neid polegi siin. Mul on veider mälu. Näiteks ma ei mäleta raamatu autorit, aga mäletan väga selgelt raamatu väljanägemist ja suhteid tegelaste vahel. Inimeste sünnipäevi ei mäleta (v.a. ähmane tunne aastaaja suhtes), aga seda, et 1962 disainis Kjell Blomberg Gullaskrufile Vineta, seda võite minult une pealt küsida. No ja nüüd ma olen kindel, et ma olen neid vaase pildistanud. Kaua-kaua aega tagasi. Täitsa nõutu olen. Selge on see, et järgmine grupipilt nõuab hoolikamat ettevalmistust. 

Väike käsitsi maalitud vaas pildil on number 1617, hind 2,5 eurot. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar