Võidab see, kellel pole surres ühtegi koledat asja! Leian vahel poodidest kraami, mida ei saa ostmata jätta. Mul pole ruumi, et neid kõiki endale hoida. Otsin asjadele kodu!

Kui tahad siit midagi endale, siis kirjuta mulle otsinasjadelekodu@gmail.com. Müügiks on ainult need asjad, mille juures on hind.

kolmapäev, 5. juuni 2024

Disainiklassika turg 8.06.2024

 



Sel laupäeval on Disainimuuseumi hoovis kell 11-15 Disainiklassika turg. Ma juba pakin asju. Võtan kaasa palju sellist mida siin blogis ei ole. Tulge vaatama, tulge näitama, tulge ostma, tulge muuseumisse, tulge Vanalinna päevadele, tulge õue - saame kokku. 

https://www.etdm.ee/sundmused/disainiklassika-turg-2 

Aitäh kõigile, kes asju kodustada võtsid, aitäh muuseumile kutse eest ja aitäh Mariele hindamatu abi eest. Aitäh Kadrile, kes ka appi tuli ja hiljem võlus oma sünnipäevakingitusest välja mälestusväärse loo. 

Ma ei lubanud endale seal muuseumi hoovis väga palju ringi vaadata, sest nägin juba eemalt palju toredaid asju mis oleks tekitanud kiusatuse osta. Ja mul pole praegu asjadest puudust, mul on vastupidi. 

Ma imetlen, kui palju inimesed teavad ja millist õnne neil on olnud haruldusi leida. 

Kuulsin mitu korda, et siinseid postitusi kasutatakse asjade tuvastamiseks. See teeb head meelt, aga samas muidugi süvendab vastutustunnet. Minu palve inimestele kellel on teadmisi - kui näete siin midagi, mis ei ole endale nime/autorit/tootjat külge saanud või siis on hoopis vale sildi saanud - palun andke teada. Ma jätan tihti pigem autori kirja panemata, kui ma kahtlen ja päris kindlasti võin nii mõnigi kord minna internetis leviva valeinfo ohvriks. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar