Võidab see, kellel pole surres ühtegi koledat asja! Leian vahel poodidest kraami, mida ei saa ostmata jätta. Mul pole ruumi, et neid kõiki endale hoida. Otsin asjadele kodu!

Kui tahad siit midagi endale, siis kirjuta mulle otsinasjadelekodu@gmail.com. Müügiks on ainult need asjad, mille juures on hind.

esmaspäev, 24. juuni 2024

Seitse lille jaaniööst

 


Pärnus õitsevad pärnad ja on meretuul. See tähendab, et on väga mõnus rattaga läbi lõhnavate parkide randa sõita ja vesi on soe. Kes tänasel laisal, peojärgsel päeval võrkkiiges või rannas vedeleb ja telefonis aega viites siia satub - täna on jälle selline päev, et võib teha mulle ettepanekuid hindade suhtes. Et oo, see asi meeldib mulle, aga hind mitte. Ma võin selle ettepaneku vastu võtta. Olen ennast üle pea mässinud asjadesse. Väga raske on juba vanemaid asju üles leida. Väga on vaja tuulutust. Asjadele järele tulla, maksta, postipakki vastu võtta on aega kuni juuli keskpaigani. 

Uued asjad tahaks tulla, aga vanad peavad eest ära minema!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar