Võidab see, kellel pole surres ühtegi koledat asja! Leian vahel poodidest kraami, mida ei saa ostmata jätta. Mul pole ruumi, et neid kõiki endale hoida. Otsin asjadele kodu!

Kui tahad siit midagi endale, siis kirjuta mulle otsinasjadelekodu@gmail.com. Müügiks on ainult need asjad, mille juures on hind.

esmaspäev, 1. juuli 2024

Argipäev

Viimasel ajal on olnud natuke raske asjade müümisega tegeleda. Esiteks on olnud häbematult ilusad ilmad ja palju toredam on õues olla. Teiseks on hinnad minu arust olnud juba pikemat aega sellises kaootilises üles-alla liikumises, et mul käib pea ringi ja ma ei jaksa välja mõelda, mida küsida. Pean puhkama natuke sellest.

Sellest hoolimata on mul ju palju huvitavat endiselt siin blogis ja kes suvel Pärnusse satub, saab tulla ja käega katsuda enne ostmist. Ainult sellise tingimusega, et enne on vaja öelda, et ma saaksin need asjad kappidest välja kaevata. Ja 15-27 juuli olen ära, siis saab kassivalvurilt ainult neid asju kätte, mis ma olen varem välja otsinud ja valmis pannud. 

Kellele veel pakid saatmata - vaata palun esimest vabandust ilma kohta. Aga täna sajab ja nii tuleb ehk vaim peale ja teen need lõpuks ära. 

Minu käest hiljuti küsiti ühe toreda sarja kohta, et kas mul on midagi pakkuda (Gustavsbergi Pike). Ei olnud kahjuks, aga see pani mind oma nõude peale mõtlema ja tõstsin korraks oma argipäeva nõud kapist välja. 










Siin on üks Stockholmist ostetud Eden tass ja Picknick serveerimisalus, üks Helsingist ostetud Siirtolapuutarha tass ja üks laevast ostetud Urr matkal Arabia tass. Kaks Oiva tassi ja kann on netist tellitud. Roheline ja lilla väike kauss on olnud köögikapis niikaua, kui ma ennast mäletan. See on siis viiekümne aasta kanti. Kõik muu piltidel on teise ringi poodidest. Ma olen ikka usin asjade otsija. Ja eks neid nõusid on muidugi natuke rohkem. Aga mõned asjad tulevad ja lähevad, teised jäävad. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar